nofollow

Pracovní stůl

Jak vytvořit nofollow odkaz v menu

Většina vlastníků blogu preferuje přidávat atribut rel=”nofollow” ke každému externímu odkazu. Jak přidat nofollow do odkazu v textu, jsme psali v článku Jak vytvořit nofollow odkaz ve WordPressu. V tomto navazujícím článku si ukážeme, jak přidat nofollow odkaz do menu. Nejprve běžte do WordPress administrace a v levém menu vyberte Vzhled -> Menu. V pravém horní […]

Jak vytvořit nofollow odkaz v menu Číst dál »

odkaz

Jak vytvořit nofollow odkaz ve WordPressu

Zatímco WordPress v základu nabízí možnost otevřít odkaz v novém okně, tak zde chybí možnost označit odkaz rel=”nofollow”. Označení „nofollow“ představuje způsob, jak mohou správci webu dát vyhledávačům pokyn „Nesledovat odkazy na této stránce“ či „Nesledovat tento konkrétní odkaz“. Tento atribut se doporučuje používat u odkazů na nedůvěryhodný obsah nebo pro placené odkazy. Případně lze s

Jak vytvořit nofollow odkaz ve WordPressu Číst dál »

Nákupní košík
Přejít nahoru

Neuteklo vám něco?

Pokrok a WordPress na nikoho nečekají, tak nám tu raději nechte email, ať o nic nepřijdete!

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.