WooCommerce – dotazy ohledně košíku

Dobrý den,

chci se zeptat, jestli náhodou nemáte zkušenost s následujícími funkcemi ve WooCommerce týkající se košíku a zboží v něm:

1) Pokud zvolím platbu přes platební bránu, ale objednávku nedokončím, vymažou se mi všechny položky z košíku. Je možné nějak docílit toho, aby se položky z košíku vymazaly pouze v případě, že je objednávka přes platební bránu dokončena?
2) Pokud si jako nepřihlášený uživatel naťukám do košíku nějaké položky, ale pak se přihlásím, položky už v košíku nemám. A opačně. Pokud jako přihlášený mám v košíku zboží, odhlásím se, tak už je v košíku nemám., případně tam mám něco jiného, co jsem si tam naťukal před tím, než jsem se přihlásil.

Nejsem si jist, jestli se jedná o core funkce, které nejdou jednoduše upravit a je potřeba zásah na míru, nebo se to dá vyřešit nějakým plugin. Případně mi stačí poradit, pod jakými klíčovými slovy hledat, zatím se mi nedaří nic dohledat..

Děkuji.

Správa WordPress webu

Nemusíte na to být sami. Pomůžeme vám s pravidelnou údržbou i novými vylepšeními.

Více informací

1 názor na “WooCommerce – dotazy ohledně košíku”

  1. Zdravím,
    1/ v tomto bodě se totiž už vytvoří objednávka a proto to z košíku zmizí
    2/ tady bych řekl, že to bude zamýšlená funkcionalita

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nákupní košík
Přejít nahoru