Ahoj, řeším jeden web s videi, které se budou přes woocommerce prodávat a musím zamezit jakémukoli stažení. Podle mě to zcela nejde. Mám přidán plugin na zakázání pravého tlačítka. Samotná stránka s videem je uložená jako soukromá. Produkt je virtuální ke stažení s odkazem ne na soubor videa, ale na tu soukromou stránku. Tu tedy může vidět jen zaregistrovaný zákazník a zaregistrovat se jen při objednávce. Když se ale po koupi videa přihlásí a dostane na tu soukromou stránku, tak se ale stále může dostat na zdroják a tam si to video uložit. 🙁
Zákazník chce mít videa uložená na svém soukromém serveru ve wordpressu.
Nevíte jak to nejlépe zabezpečit? Může se nějak zakázat zobrazení zdojového kódu?
Moc díky, Milu
Tohle mi přijde jako zajímavé téma. On může být ve své podstatě problém i to, že zákazník sice učiní objednávku, pak zaplatí, ale následně se rozhodně „zboží“ vrátit. Docela by mě zajímalo jak to v tomto případě (právně) je a zdali jde vrátit video 🙂 Já bych asi prodej videí řešil jako např. https://www.shutterstock.com/cs/video/clip-1025102897-surfer-carves-epic-turn-on-wave-sunset – tj. přes ten jejich web + na propojení s WP možná https://wordpress.org/plugins/shutterpress-for-shutterstock/. Nemám s tím ale zkušenost, je to jen nápad.
Ahoj,
ta soukromá stránka by měla umět maskovat URL souboru a nevypisovat jej. Při otevření těchto maskovaných odkazů by se mělo ohlídat, zda ten, kdo je chce otevřít má produkt zakoupený.
->Ferda: soubor nesmí být stahovatelný do počítače… a navíc to nechtějí mít nikde externě… Možná do budoucna ano. Podle toho, jak se to chytí…
-> Tomáš: Máte pravdu – maskuje. Ale uložit jde. Takže když mu dám název a příponu, tak se mi v pohodě video uloží…
Jestli to dobře chápu, tak se ten zákazník dostane (může dostat) k videu ještě před zaplacením. Je to tak?
Ještě mě napadá udělat dvě verze videa – jedno s vodoznakem + třeba nějakou další ochranou (nevím teď ale jakou) a druhé finální k použití. U produktu nastavit „Ke stažení“ a hodit tam nějaký limit. No a po úhradě se jen přepne status objednávky na „Dokončeno“ a tomu zákazníkovi přijde email s odkazem ke stažení té nechráněné verze. V přehledu objednávek pak bude u konkrétní objednávky vidět zdali a kolikrát to dotyčný stáhnul.