měření návštěvnosti

Jak ve WordPress nastavit sledování pomocí Google Analytics 4

Nedávno začal Google upozorňovat na to, že Universal Analytics končí a od 1. července 2023 přestanou fungovat.  Google Analytics 4 je služba měření nové generace a nahradí službu Universal Analytics. V tomto článku si ukážeme, jak založit nebo přejít na Google Analytics 4 a jak jej přidat na WordPress stránky. Protože se jedná o rozsáhlejší

Jak ve WordPress nastavit sledování pomocí Google Analytics 4 Číst dál »

Nastavení Google Analytics pro WooCommerce eshop

Pokud provozujete WordPress stránku, je velmi pravděpodobné, že k analýze návštěvnosti používáte Google Analytics. Když společně s WordPress máte i WooCommerce a provozujete internetový obchod, tak si v Google Analytics můžete aktivovat pokročilejší měření. Povolením Nastavení měření elektronického obchodu začnete ukládat důležité informace, jako jsou konverze, celkové příjmy, příjmy za produkt, konverze košíku/pokladny, opuštěné košíky

Nastavení Google Analytics pro WooCommerce eshop Číst dál »

Seriál „Obecný úvod do WordPressu“: 10. část – Statistiky a měření návštěvnosti

Rádi byste měřili počet návštěvníků svých stránek? Zajímá vás odkud vaši čtenáři přicházejí? WordPress ve své základní verzi po instalaci nenabízí příliš mnoho možností, jak měřit a sledovat své návštěvníky. K tomuto účelu však můžete využít řadu služeb a rozšíření od amatérských programátorů až po takový internetový gigant jako je Google. Jak použít Google Analytics

Seriál „Obecný úvod do WordPressu“: 10. část – Statistiky a měření návštěvnosti Číst dál »

Nákupní košík
Přejít nahoru

Neuteklo vám něco?

Pokrok a WordPress na nikoho nečekají, tak nám tu raději nechte email, ať o nic nepřijdete!

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.