WooCommerce

WooCommerce 7.7

Právě vyšla WooCommerce 7.7.0. Tato verze by měla být zpětně kompatibilní s předchozí verzí.

Toto vydání obsahuje:

  • 448 úprav v jádru WooCommerce.
  • 19 úprav ve WooCommerce Blocks.

Jako vždy, před aktualizací doporučujeme vytvořit zálohu svých stránek a ověřit, zda je vaše šablona a všechny další pluginy kompatibilní. Co nového obsahuje tato aktualizace najdete v článku.

Co je nového ve WooCommerce 7.7?

Vícekanálový marketing

Vícekanálový marketing je již mimo beta verzi a nyní je výchozím prostředím při návštěvě sekce Marketing.

WooCommerce Vícekanálový marketing

Aktualizovaná upozornění

V této verzi se objevují nové komponenty a styly pro oznámení zákazníků. Seznamy obsahují bannery se sdílenými komponentami. Tyto nové styly poskytují jednotný vzhled a dojem ve všech WooCommerce blocích.

Pokud váš obchod používá na stránkách košíku a pokladny blok košíku nebo blok pokladny, přenesou se tyto styly i na všechna ostatní oznámení WooCommerce, např. na oznámení v sekci “Můj účet”. Tyto nové styly by měly být upřednostněny před všemi stávajícími styly šablony kvůli použití nového značení a CSS.

Základní struktura HTML nových oznámení je následující:

[code]<div class="wc-block-components-notice-banner is-error">
<svg />
<div class="wc-block-components-notice-banner__content">MESSAGE</div>
</div>[/code]

Existují různé styly založené na stavu oznámení, mezi které patří error, success, info, default, warning.

Pokud nepoužíváte bloky Košík nebo Pokladna (například pokud stále používáte košík a pokladnu založené na shortcodu), stávající oznámení zobrazená ve WooCommerce nebudou ovlivněna.

Zde je náhled, jak vypadají jednotlivé typy oznámení:

WooCommerce náhledy hlášek

Šablony, které používají přizpůsobená oznámení, nebudou po této aktualizaci respektovat své styly. Nová oznámení používají nové názvy tříd a značek CSS, takže stávající styly se nepoužijí. Použití starších názvů tříd bylo záměrně vynecháno, aby se předešlo konfliktům a zajistilo konzistentní stylování všech typů oznámení.

Novým hlavním CSS selektorem je .wc-block-components-notice-banner.

Možnosti stylování bloků produktů

Bloky SKU produktu, Cena produktu a Obrázek produktu nyní podporují více možností stylování z hlediska barev, rozměrů a typografie a mají podporu globálních stylů.

Nové bloky

Blok Recenze produktu: Zobrazuje recenze daného produktu.

Blok Recenze produktu

Ověřování PSČ na straně klienta v bloku Pokladna

Tato nová verze WooCommerce obsahuje změnu ve funkci, která nově provádí ověření PSČ na straně klienta. Dříve se poštovní směrovací číslo ověřovalo pouze na serveru. Pokud uživatel zadal neplatné poštovní směrovací číslo, došlo k prodlevě, než se mu zobrazila chyba. Tato změna nejenže snižuje zatížení serveru, ale umožňuje nakupujícímu pracovat s pokladním formulářem rychleji.

Stále se provádí validace poštovního směrovacího čísla na straně serveru, ale až při odeslání pokladního formuláře, nikoli při změně hodnoty.

Vylepšení stylů tlačítka Přidat do košíku

Tlačítko Přidat do košíku dostalo několik vylepšení, která poskytují online obchodům větší možnosti přizpůsobení. Nyní je možné vybrat si mezi styly výplň a obrys pro tlačítko a nastavit jeho šířku na 25 %, 50 %, 75 % nebo 100 % nadřazeného kontejneru. Kromě toho přibyla řada ovládacích prvků typografie, včetně písma, vzhledu, výšky řádku, mezery mezi písmeny a velikosti písma.

Cílem těchto vylepšení je poskytnout větší kontrolu nad vzhledem tlačítka Přidat do košíku a zajistit jeho bezproblémové začlenění do designu obchodu.

Vylepšení stylů tlačítka Přidat do košíku

Vylepšení bloku mini košík

Nyní je možné přizpůsobit všechna tlačítka bloku mini košík, včetně změny jejich barvy a pozadí a změny stylu z obrysového na vyplněný. Kromě toho blok mini košík získal nové nastavení pro přizpůsobení způsobu jeho vykreslování na stránkách Košík a Pokladna (Skrýt nebo Odstranit), které umožní změnit jeho chování v závislosti na požadovaném stylu záhlaví.

Přepnutí na blokovou šablonu produktu

Do šablony pro produkt bylo přidáno tlačítko “Přejít na blokovou šablonu produktu”. Kliknutím na toto tlačítko se klasická šablona změní na novou blokovou šablonu.

Tato nová šablona umožňuje přizpůsobení stránky produktu pomocí bloků, což poskytuje větší flexibilitu a kreativitu při prezentaci produktů.

Změna na novou blokovou šablonu

 

 

Neuteklo vám něco?

Pokrok a WordPress na nikoho nečekají, tak nám tu raději nechte email, ať o nic nepřijdete!

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.

Správa WordPress webu

Nemusíte na to být sami. Pomůžeme vám s pravidelnou údržbou i novými vylepšeními.

Více informací

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nákupní košík
Přejít nahoru