Dobrý den Prosím o radu či nasměrování. U fungujího e-shopu se v posledních zhruba dvou týdnech začala objevovat chyba v pokladně. Všechny položky jsou vyplněny, souhlas označen ale při pokusu o odeslání objednávky se objeví chybová hláška a v ní pouze 2 ok 0. Narovinu přiznávám, že nejde o mnou provozovaný e-shop ani toto prostředí neznám, ale majitelka není natolik zdatná chybu odhalit. Mohu nějak identifikovat chybu v nějakém logu? Děkuji
Správa WordPress webu
Nemusíte na to být sami. Pomůžeme vám s pravidelnou údržbou i novými vylepšeními.
Dobrý den,
bude potřeba zapnout debug a zjistit znění chyby.
https://www.wplama.cz/jak-u-wordpressu-aktivovat-debug/
Pokud bude majitelka chtít, může se na nás obrátit a pomůžeme problém vyřešit.
https://www.wplama.cz/najmete-si-nas/