sklik

sklik nastavení nového parametru consent

Změny v nastavení Sklik remarketingu od 1. srpna: Jak na to, aby dál správně fungoval?

Sklik.cz je reklamní systém známého českého vyhledávače Seznam.cz. Díky tomuto systému můžete oslovit publikum jak ve výsledcích vyhledávání na Seznamu, tak i na jeho partnerských webech prostřednictvím PPC reklamy. Stejně jako další služby, i Sklik se přizpůsobuje měnící se evropské legislativě ochrany soukromí. Pokud chcete využívat Sklik pro remarketing, budete nově muset od uživatelů získávat […]

Změny v nastavení Sklik remarketingu od 1. srpna: Jak na to, aby dál správně fungoval? Číst dál »

Objednávka přijata

Jak ve WooCommerce vložit konverzní kód na stránku ‚Objednávka přijata‘

Sledovat konverze v internetovém obchodu je z marketingového hlediska důležité. Díky nim se dozvíte, která kampaň je jak úspěšná. Ideální místo pro měření konverzí ve WooCommerce je stránka, na kterou se uživatel dostane po vytvoření objednávky. Tato stránka s hlavním nadpisem ‚Objednávka přijata‘ je ve WooCommerce plně generovaná, a proto ji nenajdete v administraci WordPress.

Jak ve WooCommerce vložit konverzní kód na stránku ‚Objednávka přijata‘ Číst dál »

Nákupní košík

Neuteklo vám něco?

Pokrok a WordPress na nikoho nečekají, tak nám tu raději nechte email, ať o nic nepřijdete!

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.

Přejít nahoru