marketing

sklik nastavení nového parametru consent

Změny v nastavení Sklik remarketingu od 1. srpna: Jak na to, aby dál správně fungoval?

Sklik.cz je reklamní systém známého českého vyhledávače Seznam.cz. Díky tomuto systému můžete oslovit publikum jak ve výsledcích vyhledávání na Seznamu, tak i na jeho partnerských webech prostřednictvím PPC reklamy. Stejně jako další služby, i Sklik se přizpůsobuje měnící se evropské legislativě ochrany soukromí. Pokud chcete využívat Sklik pro remarketing, budete nově muset od uživatelů získávat […]

Změny v nastavení Sklik remarketingu od 1. srpna: Jak na to, aby dál správně fungoval? Číst dál »

Nové designy zdarma pro Divi šablonu přidané v říjnu, listopadu a prosinci 2022

Dnes najdete v tomto článku nově přidané šablony pro Divi šablonu od Elegant Themes, které jsou zdarma dostupné pro všechny platné členy v Divi knihovně. K dispozici je naleznete rovněž v našem katalogu. Nyní vám představíme designy přidané v říjnu 2022. Web Developer Šablona Web Developer Layout Pack for Divi (Webový vývojář) přichází s výraznou

Nové designy zdarma pro Divi šablonu přidané v říjnu, listopadu a prosinci 2022 Číst dál »

WooCommerce

WooCommerce 4.1

5. května vyšla nová větší aktualizace pod označením WooCommerce 4.1. Jedná se o minor aktualizaci, takže by zde neměl být žádný problém se zpětnou kompatibilitou. Pojďme se podívat, co nového WooCommerce 4.1 přináší. Nová sekce Marketing Zbrusu nová sekce přidává do WordPress novou WooCommerce stránku, která by měla sloužit jako centrum pro marketingové nástroje. Najdete

WooCommerce 4.1 Číst dál »

Objednávka přijata

Jak ve WooCommerce vložit konverzní kód na stránku ‚Objednávka přijata‘

Sledovat konverze v internetovém obchodu je z marketingového hlediska důležité. Díky nim se dozvíte, která kampaň je jak úspěšná. Ideální místo pro měření konverzí ve WooCommerce je stránka, na kterou se uživatel dostane po vytvoření objednávky. Tato stránka s hlavním nadpisem ‚Objednávka přijata‘ je ve WooCommerce plně generovaná, a proto ji nenajdete v administraci WordPress.

Jak ve WooCommerce vložit konverzní kód na stránku ‚Objednávka přijata‘ Číst dál »

Nákupní košík

Neuteklo vám něco?

Pokrok a WordPress na nikoho nečekají, tak nám tu raději nechte email, ať o nic nepřijdete!

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.

Přejít nahoru