Sledovat konverze v internetovém obchodu je z marketingového hlediska důležité. Díky nim se dozvíte, která kampaň je jak úspěšná. Ideální místo pro měření konverzí ve WooCommerce je stránka, na kterou se uživatel dostane po vytvoření objednávky. Tato stránka s hlavním nadpisem ‚Objednávka přijata‘ je ve WooCommerce plně generovaná, a proto ji nenajdete v administraci WordPress.
Když pak na ni chcete umístit konverzní kód musíte si pomoci php funkcí. Konverzní kód na web můžete dát například ze služeb Sklik, Zboží nebo Adwords.
Konverze je jedním z nástrojů internetového marketingu. Jedná se o statistickou pravděpodobnost, že se z návštěvníka stránky stane zákazník. Tato pravděpodobnost se označuje jako konverzní poměr, případně míra konverze.
Jak vložit konverzní kód na stránku ‚Objednávka přijata‘
Pro vložení konverzního kódu na stránku ‚Objednávka přijata‘ ve WooCommerce využijte snippetu níže, do kterého jen doplňte váš konverzní kód, který jste získali z vybrané služby.
/* Vloží na stránku 'Objednávka přijata' konverzní kód */ add_action( 'woocommerce_thankyou', 'wplama_conversion_tracking' ); function wplama_conversion_tracking() { /* Sem zkopírujte konverzní kód */ }
Snippet vložte do functions.php ve vaší child šabloně.
Jak můžete vidět na obrázku níže, tak funkce wplama_conversion_tracking vloží na konec obsahu děkovné stránky vybraný kód.
Zdravim, mohu se zeptt nesetkal jste se někdy s tím, že to většinou funguje správně, ale někdy se konverze započítá 2x?
Děkuji
Zdravím,
to by se asi ta stránka musela 2x načíst? Je to zvláštní, protože ten snippet nedělá nic jiného, než že na tuto stránku vypíše kód pod obsah.
A lepší je použít GTM a nic nikam nevkladat. Jen se tim zaneradi kód.