WooCommerce

Jak ve WooCommerce vložit konverzní kód na stránku ‘Objednávka přijata’

Autor příspěvku Tomáš Cirkl

Sledovat konverze v internetovém obchodu je z marketingového hlediska důležité. Díky nim se dozvíte, která kampaň je jak úspěšná. Ideální místo pro měření konverzí ve WooCommerce je stránka, na kterou se uživatel dostane po vytvoření objednávky. Tato stránka s hlavním nadpisem ‘Objednávka přijata’ je ve WooCommerce plně generovaná, a proto ji nenajdete v administraci WordPress.

Když pak na ni chcete umístit konverzní kód musíte si pomoci php funkcí. Konverzní kód na web můžete dát například ze služeb Sklik, Zboží nebo Adwords.

Konverze je jedním z nástrojů internetového marketingu. Jedná se o statistickou pravděpodobnost, že se z návštěvníka stránky stane zákazník. Tato pravděpodobnost se označuje jako konverzní poměr, případně míra konverze.

Jak vložit konverzní kód na stránku ‘Objednávka přijata’

Pro vložení konverzního kódu na stránku ‘Objednávka přijata’ ve WooCommerce využijte snippetu níže, do kterého jen doplňte váš konverzní kód, který jste získali z vybrané služby.

Snippet vložte do functions.php ve vaší child šabloně.

Jak můžete vidět na obrázku níže, tak funkce wplama_conversion_tracking vloží na konec obsahu děkovné stránky vybraný kód.

Vložený konverzní kód do stránky

O autorovi

Tomáš Cirkl

Baví mě Internet a zvláště pak redakční systém WordPress. Jsem pravidelným účastníkem a přednášejícím na WordCamp Praha a WordPress konferencích.

3 komentáře

  • Zdravim, mohu se zeptt nesetkal jste se někdy s tím, že to většinou funguje správně, ale někdy se konverze započítá 2x?
    Děkuji

    • Zdravím,
      to by se asi ta stránka musela 2x načíst? Je to zvláštní, protože ten snippet nedělá nic jiného, než že na tuto stránku vypíše kód pod obsah.

Zanechat komentář

Získejte více informací o WordPress!

Připojte se do našeho emailového seznamu a nenechte si ujít informace, novinky a návody ze světa WordPressu.

Úspěšně jste se zapsali do našeho newsletteru. Děkujeme!

Tomáš Cirkl

Tomáš Cirkl

WordPress specialista

Blog WPlama.cz píši už více než 3 roky. O WordPress přednáším a pořádám školení. Pro své klienty vytvářím a spravuji webové stránky.