Přihlásit se s Facebookem

Jak do WordPressu přidat přihlášení pomocí Facebooku

Určitě jste už viděli webové stránky, které nabízejí registraci pomocí Facebooku a také chcete přidat přihlášení pomocí Facebooku na vaše WordPress stránky? V tomto článku si ukážeme, jak přidat možnost registrace a přihlášení pomocí Facebooku do WordPressu. Proč propojit stránky s Facebookem? Někteří lidé nesnášení vyplňování formulářů a potvrzování emailové adresy. Propojením stránky a Facebooku přidáváte jednodušší […]

Jak do WordPressu přidat přihlášení pomocí Facebooku Pokračovat »

konference

22.4. se v Brně uskuteční další WordPress MeetUp

Jako každý měsíc i v dubnu se uskuteční WordPress MeetUp v Brně. Akce se odehraje v Impact Hub Brno a její součástí budou tři přednášky: David Biňovec pohovoří na téma Bílá kniha bezpečnosti WordPressu Ján Bočínec nám něco řekne o Automatizovaném testování Andrej Minárik má přednášku na téma Check, check, check! Program dubnového MeetUp Brno 18.00: zahájení 18.15

22.4. se v Brně uskuteční další WordPress MeetUp Pokračovat »

Upload

Jak zvýšit maximální velikost nahrávaného souboru ve WordPressu

Maximální velikost nahrávaného souboru můžete změnit několika způsoby. Připravil jsem a v tomto článku ukážu ty tři z nich, které by měli většinou fungovat. Píšu měli, protože vždy záleží na používaném hostingu. Nicméně alespoň jeden by vždy fungovat měl. V tomto článku si ukážeme, jak zvýšit maximální velikost nahrávaného souboru přes Média u WordPressu (anglicky „upload limit“).

Jak zvýšit maximální velikost nahrávaného souboru ve WordPressu Pokračovat »

Kontakt

Detailní porovnání pluginů Contact Form 7 a Gravity Forms

Contact Form 7 patří mezi nejpopulárnější WordPress pluginy. Více než milion aktivních instalací a skvělé hodnocení 4.6 z 5 je skvělá vizitka. Nicméně ani zdaleka to není jediná možnost. Například nejpoužívanější premium plugin pro tvorbu formulářů je Gravity Forms. V tomto článku porovnáme nejoblíbenější plugin pro tvorbu formulářů, který je dostupný zdarma (Contact Form 7) a nejoblíbenější premium plugin pro tvorbu

Detailní porovnání pluginů Contact Form 7 a Gravity Forms Pokračovat »

404

Jak ve WordPressu vytvořit chybovou stránku 404 Nenalezeno

Chyba 404 se zobrazí, když se návštěvník pokusí zobrazit stránku, která neexistuje. Tato stránka je důležitá hlavně z důvodu následné práce s návštěvníkem webu. Nechceme totiž, aby odešel, ale raději mu nabídneme možnost kam na webu pokračovat. Můžeme to udělat například pomocí vyhledávacího formuláře nebo výpisu stránek. Jak se vlastně může uživatel dostat na stránku,

Jak ve WordPressu vytvořit chybovou stránku 404 Nenalezeno Pokračovat »

Pracovní stůl

Jak vytvořit nofollow odkaz v menu

Většina vlastníků blogu preferuje přidávat atribut rel=“nofollow“ ke každému externímu odkazu. Jak přidat nofollow do odkazu v textu, jsme psali v článku Jak vytvořit nofollow odkaz ve WordPressu. V tomto navazujícím článku si ukážeme, jak přidat nofollow odkaz do menu. Nejprve běžte do WordPress administrace a v levém menu vyberte Vzhled -> Menu. V pravém horní

Jak vytvořit nofollow odkaz v menu Pokračovat »

Spouštíme obchod s českými WordPress šablonami

Dnes jsme pro Vás spustili nový obchod s česky lokalizovanými šablonami. Jsme autoři těchto šablon a podporu obstaráváme také my. Šablony si můžete koupit přes platební bránu Paypal (v tom případě ji ihned můžete použít) anebo bankovním převodem (napište nám a my pošleme fakturu, po jejím uhrazení vám zašleme šablonu). [mks_button size=“large“ title=“Přejít na obchod“ style=“squared“ url=“http://obchod.wplama.cz/“

Spouštíme obchod s českými WordPress šablonami Pokračovat »

odkaz

Jak vytvořit nofollow odkaz ve WordPressu

Zatímco WordPress v základu nabízí možnost otevřít odkaz v novém okně, tak zde chybí možnost označit odkaz rel=”nofollow”. Označení „nofollow“ představuje způsob, jak mohou správci webu dát vyhledávačům pokyn „Nesledovat odkazy na této stránce“ či „Nesledovat tento konkrétní odkaz“. Tento atribut se doporučuje používat u odkazů na nedůvěryhodný obsah nebo pro placené odkazy. Případně lze s

Jak vytvořit nofollow odkaz ve WordPressu Pokračovat »

Magnifier

Jak zjistit a zobrazit ID příspěvku, stránky, rubriky nebo štítku

Ve WordPressu má každá stránka, příspěvek, rubrika a dokonce i štítek unikátní ID. Obvykle není třeba ID znát, ale například při úpravách webu nebo použití některých shortcodů jej můžete potřebovat. V tomto článku si ukážeme dva způsoby jak zjistit ID stránky, příspěvku, rubriky, štítku nebo uživatele. 1. Zjištění ID v administraci WordPressu přes URL adresu Jak

Jak zjistit a zobrazit ID příspěvku, stránky, rubriky nebo štítku Pokračovat »

Proč WordPress neobsahuje soubor .htaccess

Soubor .htaccess je dodatečný konfigurační soubor webových serverů. Ve WordPressu ho nalezneme v základním adresáři, ale můžeme ho najít i v podadresářích. Soubor .htaccess vždy ovlivňuje adresář ve kterém se nachází a také všechny jeho podadresáře. Můžete do něj například přidat příkazy pro přesměrování uživatelů, zaheslovaní přístupu na danou stránku nebo ochranu adresářů. Někdy je

Proč WordPress neobsahuje soubor .htaccess Pokračovat »

Přesměrování

Jak na přesměrování odkazů u WordPress stránky

Chcete vytvořit ve WordPressu přesměrování a nevíte jak na to? V tomto článku najdete kompletní návod jak jej vytvořit. Přesměrování je způsob, jak můžete prostřednictvím webové stránky rychle informovat internetový prohlížeč, že byla daná stránka přesunuta. Pokud to uděláte, tak prohlížeč automaticky přesměruje čtenáře na tuto novou adresu. Existuje několik typů přesměrování. Identifikují se pomocí

Jak na přesměrování odkazů u WordPress stránky Pokračovat »

Bloom vzhled formuláře

Velké porovnání pluginů pro sběr emailů: OptinMonster vs. Bloom

Nedávno jsem řešil problém jaký WordPress pop-up plugin vybrat pro sbírání emailových adres do newsletteru. Po průzkumu trhu jsem zjistil, že existují dva pluginy, které opravdu stojí za zmínku: světoznámý OptinMonster a relativně nový Bloom, který pochází z díly Elegant Themes. Pop-up je vizuální element grafického uživatelského rozhraní. Jméno pochází od toho, že pop-up se objeví nad

Velké porovnání pluginů pro sběr emailů: OptinMonster vs. Bloom Pokračovat »

Testování tlačítko

WordPress pluginy na A/B testování

Pokud používáte WordPress jako redakční systém pro stránky, kde prodáváte produkty, služby nebo očekáváte jakoukoliv odezvu od čtenářů, tak v tomto článku zmíníme několik pluginů, které by vám měli pomoci vylepšit konverzní poměr. A/B testování je klasická marketingová metoda, jež má za cíl zvýšit konverze či konverzní poměry projektu prostřednictvím změny jednoho funkčního či designového

WordPress pluginy na A/B testování Pokračovat »

Nákupní košík
Přejít nahoru