WooCommerce

Plugin WooCommerce je nejpopulárnější e-shopové řešení pro WordPress weby, které je možné stáhnout z oficiálního katalogu pluginů zcela zdarma. WooCommerce umožňuje prodávat cokoliv vás napadne – umění, knihy, předplatné, kurzy, auta, hudbu nebo oblečení.

Jednou z nejlepších vlastností WooCommerce je její rozšiřitelnost. Existuje pro ni velké množství pluginů, které k ní přidávají nové funkce. Můžete tak přidat platební brány, generování faktur, XML feedů a mnohé další funkce.


Pro české a slovenské internetové prostředí si můžete koupit integrační pluginy u Toret.cz.

Jak přidat zaškrtávací box do pokladny ve WooCommerce

V tomto článku si ukážeme krátký snippet, pomocí kterého můžete na stránku pokladny umístit povinný zaškrtávací box, se kterým zákazník musí před odesláním objednávky souhlasit. Níže uvedený snippet vložte do functions.php, nejlépe v child šabloně. /** * @snippet Přidá zaškrtávací box do pokladny */ add_action( ‚woocommerce_review_order_before_submit‘, ‚wplama_add_checkout_privacy_policy‘, 9 ); function wplama_add_checkout_privacy_policy() { woocommerce_form_field( ‚privacy_policy‘, array( ‚type‘ […]

Jak přidat zaškrtávací box do pokladny ve WooCommerce Pokračovat »

WooCommerce GDPR

Jaké funkce přinese kvůli GDPR WooCommerce 3.4

V tomto článku si představíme ty nejdůležitější funkce týkající se GDPR, které přinese aktualizace WooCommerce 3.4, která se objeví 23.5.2018. Exportování osobní dat WordPress 4.9.6 obsahuje funkci exportu osobních dat spojených s e-mailovou adresou do HTML. WooCommerce této funkce využívá a rozšiřuje ji o následující data: Adresa uživatele/informace o uživateli Objednávky spojené s danou e-mailovou

Jaké funkce přinese kvůli GDPR WooCommerce 3.4 Pokračovat »

Třídění ve WooCommerce

Jak do WooCommerce přidat další možnosti řazení produktů

Přijde vám výchozí třídění produktů ve WooCommerce nedostatečné a chtěli byste přidat další možnosti? Potřebujete řadit produkty podle abecedy, skladové dostupnosti nebo počtu hodnocení? V tomto článku si ukážeme, jak rozšířit základní třídění produktů ve WooCommerce. Základní třídění produktů ve WooCommerce obsahuje tyto možnosti: Výchozí třídění (Lze nastavit v Vzhled → Přizpůsobit → WooCommerce) Seřadit

Jak do WooCommerce přidat další možnosti řazení produktů Pokračovat »

mobile woocommerce

Jak ve WooCommerce připojit přílohu k produktu

Nedávno jeden z mých klientů potřeboval na svůj WooCommerce obchod přidat možnost připojení dokumentu k produktu. Jednalo se o návody a bezpečnostní listy k produktu. Tyto dokumenty se měly zobrazovat v detailu produktu, kde si je mohli návštěvníci stáhnout a zároveň automaticky posílat e-mailem při dokončení objednávky. Pro WooCommerce na to existuje plugin, který se

Jak ve WooCommerce připojit přílohu k produktu Pokračovat »

Jak vytvořit odkaz, který přidá produkt do košíku a přesměruje uživatele do pokladny

Potřebujete vytvořit odkaz nebo tlačítko, na které když návštěvník webu klikne, tak se přidá vybraný WooCommerce produkt do košíku a zároveň se uživatel přesměruje rovnou do pokladny? V tomto návodu pro WooCommerce si ukážeme jak na to. Tento způsob pro objednání produktu se dá využít například při tvorbě speciálních vstupních stránek nebo specificky designovaných stránek,

Jak vytvořit odkaz, který přidá produkt do košíku a přesměruje uživatele do pokladny Pokračovat »

doprava zdarma

Jak ve WooCommerce nastavit kupón pro dopravu zdarma

Doprava zdarma je skvělý marketingový nástroj, který může pomoci k tomu, aby se z návštěvníka internetového obchodu stal zákazník. V tomto návodu pro plugin WooComerce si ukážeme, jak vytvořit kupón, který v košíku nebo pokladně aktivuje dopravu zdarma. Nejprve bude potřeba si tuto novou možnost dopravy nadefinovat. Běžte do WordPress administrace a v levém menu

Jak ve WooCommerce nastavit kupón pro dopravu zdarma Pokračovat »

Objednávka přijata

Jak ve WooCommerce vložit konverzní kód na stránku ‚Objednávka přijata‘

Sledovat konverze v internetovém obchodu je z marketingového hlediska důležité. Díky nim se dozvíte, která kampaň je jak úspěšná. Ideální místo pro měření konverzí ve WooCommerce je stránka, na kterou se uživatel dostane po vytvoření objednávky. Tato stránka s hlavním nadpisem ‚Objednávka přijata‘ je ve WooCommerce plně generovaná, a proto ji nenajdete v administraci WordPress.

Jak ve WooCommerce vložit konverzní kód na stránku ‚Objednávka přijata‘ Pokračovat »

monitor a klávesnice

10 užitečných WooCommerce snipettů, které často používám

WooCommerce je jednoznačně nejrozšířenější ecommerce plugin pro WordPress. V tomto článku jsem dal dohromady své často používané WooCommerce snippety. Tvorba odkazu pro vložení produktu do košíku Tvorba odkazu je opravdu jednoduchá, stačí za jakýkoliv odkaz přidat ?add-to-cart=456. V této ukázce je 456 ID produktu, které může být nahrazené jakýmkoliv jiným. http://domena.cz/pokladna/?add-to-cart=456 Odstranění polí v objednávce Pokud

10 užitečných WooCommerce snipettů, které často používám Pokračovat »

WooCommerce mobile

Jak obnovit smazané WooCommerce stránky

Při instalaci si WooCommerce vytváří čtyři své stránky, na kterých se poté zobrazuje obsah obchodu, uživatelská sekce a nákupní proces. Jedná se o stránky: Košík – obsahuje shortcode Pokladna – obsahuje shrotcode Můj účet – obsahuje shortcode Obchod – bez obsahu. Co ale udělat, když jste si tyto stránky omylem smazali? Obnova smazaných WooCommerce stránek Běžte

Jak obnovit smazané WooCommerce stránky Pokračovat »

butterfly

WooCommerce 3.0 “Bionic Butterfly”

Minulý týden vyšla major aktualizace pro WooCommerce, která nese jméno “Bionic Butterfly”. V tomto článku se podíváme na to nejlepší, co tento update přináší. Třídy CRUD (Create, Read, Update, Delete) Třídy CRUD reprezentují základní změnu, jak nyní WooCommerce pracuje s daty objektů v jádru (jedná se o produkty, objednávky, kupóny, uživatele atd). Když ve WordPress pracujete

WooCommerce 3.0 “Bionic Butterfly” Pokračovat »

WooCommerce 10

Průvodce WooCommerce pro začátečníky: E-maily

V desátém článku série návodů pro začátečníky zabývající se pluginem WooCommerce se detailněji podíváme na nastavení sekce E-maily. Dostanete se do ní tak, že ve WordPress administraci vyberete z levého menu WooCommerce -> Nastavení a kliknete na záložku E-maily. WooCommerce pomocí e-mailů informuje zákazníky při vytvoření, změně stavu a dokončení objednávky. Díky tomu nemusí stále chodit na

Průvodce WooCommerce pro začátečníky: E-maily Pokračovat »

WooCommerce 9

Průvodce WooCommerce pro začátečníky: Účty

V devátém článku série návodů pro začátečníky zabývající se pluginem WooCommerce se detailněji podíváme na nastavení sekce Účty ve WooCommerce. Práce s uživatelskými účty je důležitou součástí poviností správce eshopu. Mělo by se dbát na to, aby celý proces tvorby, úpravy a použití uživatelského účtu na webu byl co nejjednodušší a neodrazoval zákazníky. WooCommerce naštěstí obsahuje dobře vytvořený

Průvodce WooCommerce pro začátečníky: Účty Pokračovat »

obchod

Jak propojit WooCommerce eshop s EET

Od 1. března 2017 čeká české eshopy, ve kterých můžou zákazníci platit kartou (i přes internet), povinnost připojit se k Elektronické Evidenci Tržeb (EET). V tomto článku si ukážeme jak propojit WordPress internetový obchod používající plugin WooCommerce s EET. Budete k tomu potřebovat: plugin Toret EET, který stojí 1 000 Kč, údaje získané při registraci

Jak propojit WooCommerce eshop s EET Pokračovat »

WooCommerce 8

Průvodce WooCommerce pro začátečníky: Způsoby dopravy

V osmém článku série návodů pro začátečníky zabývající se pluginem WooCommerce se detailněji podíváme na výchozí způsoby dopravy a přímo tak navážeme na nastavení zón dopravy. Ve výchozím nastavení obsahuje WooCommerce tři způsoby dopravy: Poštou při platbě předem Doručení zdarma Místní vyzvednutí Poštou při platbě předem Tato metoda umožňuje nastavit pro dopravu pevnou sazbou. Název metody – jméno

Průvodce WooCommerce pro začátečníky: Způsoby dopravy Pokračovat »

Nákupní košík

Neuteklo vám něco?

Pokrok a WordPress na nikoho nečekají, tak nám tu raději nechte email, ať o nic nepřijdete!

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.

Přejít nahoru