Letošní konference věnovaná WordPressu proběhne v sobotu 26. února 2022 jako interaktivní setkání opět v online prostředí. Organizátoři se rozhodli akci rozhýbat tím, že kromě přednášek připravili také tematické panely s živou diskuzí.
Aktivní zapojení návštěvníků do diskuzí, sázka na autenticitu, absence nahrávání a proměnlivý program jsou znaky letošní konference o populárním redakčním systému pro vytváření webových stránek. Návštěvníkům, kromě již tradiční technické poradny, nabídne náměty z jednotlivých tematických celků:
Nejčastější problémy vašich stránek
Právo a weby
Tvorba přístupných webů
Page builders a práce s nimi (Gutenberg, Elementor, Divi, …)
Design a UX při vývoji webových aplikací
V každé debatě se sejdou pozvaní odborníci či odbornice a budou s účastníky diskutovat, zodpovídat položené dotazy a reagovat na podněty. Vše proběhne v reálném čase a bez záznamu.
V případě zájmu pak mohou spontánně vznikat další diskuze na libovolná témata související s WordPressem i webem obecně. Veškeré dění během konference bude sledovat Twitter @WordCampPraha.
Kromě interaktivní části konference nabízí i předášky v tradičním formátu týkající se právních náležitostí a vývoje webů. Nebudou chybět ani virtuální stánky sponzorů.
Konferenci, jako obvykle, uzavírá virtuální afterparty.
Celý program najdete na webu prague.wordcamp.org/2022. Konference začíná v 9:15 v sobotu 26. února 2022 a potrvá celý den, ukončení podle zájmu účastníků.
V případě dotazů kontaktujte prosím Jana Štětinu (hlavního pořadatele – jan.stetina@naswp.cz, +420 799 797 065), nebo Tomáše Franka (sponzoři a mediální partneři, sponzori@wordcamppraha.cz).
Používáme cookies k vylepšení našich webových stránek a služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.