plugin

Ticho

Jak skrýt příspěvek nejen z výpisu na hlavní straně

V některých případech se může stát, že nechcete, aby se příspěvek zobrazoval na hlavní straně nebo třeba ve výsledcích vyhledávání. WordPress sice obsahuje možnost změny viditelnosti příspěvku, ale to nemusí být přesně to, co chcete. V tomto článku si ukážeme návod jak skrýt příspěvky na vybraných stránkách jako jsou domácí strana, rubrika, archiv, feed, výsledky […]

Jak skrýt příspěvek nejen z výpisu na hlavní straně Pokračovat »

Detektiv

Jak ve WordPressu detekovat uživatele AdBlocku

Mnoho blogerů a správců webových stránek spoléhá, co se provozních nákladů týče, na příjmy z reklamy. Nicméně mnoho návštěvníků webu má ve svém prohlížeči aktivované rozšíření pro potlačení reklam, tzv. AdBlock. To samozřejmě škodí vlastníkům stránky, kterým tito návštěvníci negenerují žádný příjem z reklamy. V tomto článku si ukážeme, jak rozpoznat ty návštěvníky webu, kteří využívají

Jak ve WordPressu detekovat uživatele AdBlocku Pokračovat »

Barva

Automatická změna pozadí vizuálního editoru v závislosti na délce napsaného textu

Chcete psát delší články na svých WordPress stránkách a máte rádi motivaci? V tomto článku si představíme plugin, který umí automaticky měnit pozadí vizuálního editoru v závislosti na počtu napsaných slov. Chcete-li v každém článku napsat určité minimální množství textu a výchozí počítadlo slov obsažené ve vizuálním editoru vám přijde nevýrazné je tento plugin skvělým

Automatická změna pozadí vizuálního editoru v závislosti na délce napsaného textu Pokračovat »

Přihlášení uživatelů

Jak zabránit uživatelům WordPressu, aby sdíleli svá hesla

Ve výchozím nastavení WordPressu do něj může být  uživatel přihlášen z několika různých míst současně. To může vést k narušení bezpečnosti WordPressu a zcela jistě to může bolet ty správce WordPressu, kteří provozují web s uzamčeným nebo placeným obsahem. V tomto článku si ukážeme tip, jak donutit uživatele přestat sdílet jejich přístupové údaje tím, že zablokujete přihlášení z

Jak zabránit uživatelům WordPressu, aby sdíleli svá hesla Pokračovat »

Jak obnovit chybějící parametr Název (title) při tvorbě odkazu

Ve verzi WordPressu 4.2 došlo při tvorbě odkazu k nahrazení pole Název polem Text odkazu. Změna se nelíbí především těm uživatelům, kteří věří, že parametr title je u odkazu užitečný pro SEO. V tomto článku si ukážeme jak chybějící pole pro parametr title do WordPressu vrátit. Proč došlo k odstranění pole pro Název odkazu? Pole Název

Jak obnovit chybějící parametr Název (title) při tvorbě odkazu Pokračovat »

čistění

Jak u WordPressu vyčistit databázi a zrychlit běh webu

WordPress ukládá velké množství dat do databáze. Mnoho z nich je nadbytečných a mohou být smazána. Pokud již nějakou dobu máte webové stránky běžící na redakčním systému WordPress, je zde velká šance, že byste si měli vyčistit databázi. Pravidelnou údržbou databáze snížíte její velikost a zrychlíte běh webu. V tomto článku si ukážeme jak vyčistit

Jak u WordPressu vyčistit databázi a zrychlit běh webu Pokračovat »

Plugin do WordPressu na sledování pozic v Googlu a off-page SEO

Většina pluginů, které můžete na trhu sehnat se zabývá optimalizací uvnitř stránky, tzv. on-page faktory jako jsou nadpisy, meta značky a další sémantické prvky webu. Off Page SEO Plugin, o kterém je tento článek, však dělá něco jiného. Zaměřuje se na off-page faktory, které ovlivňují pozici ve vyhledávači více, než-li faktory on-page. Pojďme se podívat,

Plugin do WordPressu na sledování pozic v Googlu a off-page SEO Pokračovat »

Kontakt

Detailní porovnání pluginů Contact Form 7 a Gravity Forms

Contact Form 7 patří mezi nejpopulárnější WordPress pluginy. Více než milion aktivních instalací a skvělé hodnocení 4.6 z 5 je skvělá vizitka. Nicméně ani zdaleka to není jediná možnost. Například nejpoužívanější premium plugin pro tvorbu formulářů je Gravity Forms. V tomto článku porovnáme nejoblíbenější plugin pro tvorbu formulářů, který je dostupný zdarma (Contact Form 7) a nejoblíbenější premium plugin pro tvorbu

Detailní porovnání pluginů Contact Form 7 a Gravity Forms Pokračovat »

odkaz

Jak vytvořit nofollow odkaz ve WordPressu

Zatímco WordPress v základu nabízí možnost otevřít odkaz v novém okně, tak zde chybí možnost označit odkaz rel=”nofollow”. Označení „nofollow“ představuje způsob, jak mohou správci webu dát vyhledávačům pokyn „Nesledovat odkazy na této stránce“ či „Nesledovat tento konkrétní odkaz“. Tento atribut se doporučuje používat u odkazů na nedůvěryhodný obsah nebo pro placené odkazy. Případně lze s

Jak vytvořit nofollow odkaz ve WordPressu Pokračovat »

Magnifier

Jak zjistit a zobrazit ID příspěvku, stránky, rubriky nebo štítku

Ve WordPressu má každá stránka, příspěvek, rubrika a dokonce i štítek unikátní ID. Obvykle není třeba ID znát, ale například při úpravách webu nebo použití některých shortcodů jej můžete potřebovat. V tomto článku si ukážeme dva způsoby jak zjistit ID stránky, příspěvku, rubriky, štítku nebo uživatele. 1. Zjištění ID v administraci WordPressu přes URL adresu Jak

Jak zjistit a zobrazit ID příspěvku, stránky, rubriky nebo štítku Pokračovat »

Přesměrování

Jak na přesměrování odkazů u WordPress stránky

Chcete vytvořit ve WordPressu přesměrování a nevíte jak na to? V tomto článku najdete kompletní návod jak jej vytvořit. Přesměrování je způsob, jak můžete prostřednictvím webové stránky rychle informovat internetový prohlížeč, že byla daná stránka přesunuta. Pokud to uděláte, tak prohlížeč automaticky přesměruje čtenáře na tuto novou adresu. Existuje několik typů přesměrování. Identifikují se pomocí

Jak na přesměrování odkazů u WordPress stránky Pokračovat »

Bloom vzhled formuláře

Velké porovnání pluginů pro sběr emailů: OptinMonster vs. Bloom

Nedávno jsem řešil problém jaký WordPress pop-up plugin vybrat pro sbírání emailových adres do newsletteru. Po průzkumu trhu jsem zjistil, že existují dva pluginy, které opravdu stojí za zmínku: světoznámý OptinMonster a relativně nový Bloom, který pochází z díly Elegant Themes. Pop-up je vizuální element grafického uživatelského rozhraní. Jméno pochází od toho, že pop-up se objeví nad

Velké porovnání pluginů pro sběr emailů: OptinMonster vs. Bloom Pokračovat »

Testování tlačítko

WordPress pluginy na A/B testování

Pokud používáte WordPress jako redakční systém pro stránky, kde prodáváte produkty, služby nebo očekáváte jakoukoliv odezvu od čtenářů, tak v tomto článku zmíníme několik pluginů, které by vám měli pomoci vylepšit konverzní poměr. A/B testování je klasická marketingová metoda, jež má za cíl zvýšit konverze či konverzní poměry projektu prostřednictvím změny jednoho funkčního či designového

WordPress pluginy na A/B testování Pokračovat »

Jak zobrazovat obrázky pomocí Lightboxu

Obrázky tvoří základní kámen stránek. Pomáhají upoutat čtenáře a udržet ho tak na stránkách. Většinou se do těla stránky velké obrázky nevejdou a tak k jejich zvětšení dochází až po kliknutí na ně. V základním nastavení umožňuje WordPress zobrazit větší obrázek jako samostatný soubor, ale to není příliš dobré, protože si tím odvádíte čtenáře z článku

Jak zobrazovat obrázky pomocí Lightboxu Pokračovat »

Nákupní košík

Neuteklo vám něco?

Pokrok a WordPress na nikoho nečekají, tak nám tu raději nechte email, ať o nic nepřijdete!

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.

Přejít nahoru